Le-le-leivotaan! blogin Marilele antoi minulle yllätyksekseni ensimmäisen tunnustukseni!

Kiitos Marilelelle tästä!


 

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:


Kopioi kuva ja liitä blogiisi, sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
3. Anna tunnustus seitsemälle
4. Linkitä nämä blogissasi
5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

 

Tunnustukseni:

1. Asun mieheni ja kahden lapsemme kanssa Rovaniemellä, Joulupukin "naapurissa" :)

2. Olen ammatiltani lähihoitaja, mutta toinenkin ammatti minulta löytyy, eli olen myös pukuompelija.

3. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, mutta töihin paluu on edessä jo ensi kuussa.

4. Tykkään tehdä käsitöitä ja askartelujuttuja, mutta olen aika laiska aloittamaan mitään

5. On mukavaa että kotona on paikat järjestyksessä, mutta en ole mikään innokkain siivooja :(

6. Tällä hetkellä olen herkkulakossa, sillä muutama kilo pitäisi pudottaa matkasta pois :)

7. En ole käynyt ulkomailla :-O, vai lasketaanko Haaparannalla käynti ulkomaanmatkailuksi?

 

Aika paljonhan tämä tunnustus on jo blogeissa kiertänyt ja varmasti moni jo tämän saanutkin, mutta laitan tämän nyt kuitenkin heille:

TaimiKakku, Sokerikeiju, Suklaasydän, Ninan leipomukset, Leipoi,leipoi..., Käsin-tehty, TastyCake